Ayuh kita simpan sejarah cinta!

Hantarkan kisah anda

Jika Barat boleh mendokumentasikan tip-tip cinta mereka, mengapa tidak kita lakukan yang sama di sini?

Adakah anda seorang suami, lelaki, wanita, gadis, kekasih, ibu atau isteri? Catatan pengalaman suka duka dan pengetahuan anda dalam dunia kasih sayang memberi satu sisi baru buat orang lain dalam memahami dan mengekalkan cinta yang sebenar.

Tip-tip tersebut mungkin datang dari rakan-rakan, ibu dan ayah, adik beradik saudara dan saudari. Tip-tip cinta tempatan dari kita untuk kita semua sesuai dikongsi untuk generasi hari ini dan akan datang. Mari kita kongsi sejarah cinta bermotivasi!

Motivasi Minda mengalu-alukan sebarang cerita, tip-tip, komen, soalan dan pandangan daripada pengunjung tanpa mengira sesiapa sahaja yang berkait rapat dengan dunia percintaan dan kasih sayang.

Kongsikan dan hantarkan melalui email penulis ke bahasacinta@malaysia.com

1 Komen »

  1. mia said

    saya ada msalh dgn cinta sy..
    saya xda maslah dlm relation antara saya dgn bf sy.tp masalah nya ialah apabila mak ayah saya xmerestui hubungan kami..
    ape yg harus saya lakukan utk selesaikan masalah ni..
    parents saya halang terus saya berhubung dgn bf saya..
    sedangkan kami saling menyintai dan dia ingin melamar saya.
    tapi apa harus kami lakukan?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

