PTS Millennia Sdn Bhd Mencari Penulis Berbakat Bagi Topik Wanita dan Kekeluargaan

Pihak PTS Millennia Sdn Bhd dalam proses mencari penulis yang berminat berkarya dalam topik-topik wanita dan kekeluargaan :

a) Pesona Muslimah

Buku yang berbentuk tip-tip ringkas dan mudah khusus buat wanita Islam moden. Ia berkonsep santai penuh fakta. Antara fokus buku ini adalah :

  • Tip-tip Berhias Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Berfesyen Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Bercinta Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Mencari Pasangan
  • Tip Bersahabat Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Bijak Berkomunikasi Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Mengurus Masa Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Berucap Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Membeli Belah Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Bekerjaya Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Temuduga Buat Wanita Muslimah Moden
  • Tip Mengurut Ego Bos Buat Wanita Muslimah Moden
  • Apa sahaja karya berkaitan dengan topik berkaitan wanita berkarier

5 Komen »

  1. NORALYATI YAHYA said

    Saya berminat untuk mengikuti bengkel penulisan dan juga menjadi penulis.

  2. aliman said

    Kepada sesiapa yang berminat bagi berkarya dengan PTS Millennia Sdn Bhd ataupun ingin membuat pertanyaan. Emailkan maklum balas anda kepada :

    PTS Millennia Sdn Bhd
    9-1 & 11-1 Jalan Wangsa Setia 3
    Wangsa Melawati
    53300 Kuala Lumpur

    No. Pejabat :03 4142 7413/16

    ataupun berhubung terus dengan editor perolehan kami, Cik Nurul Hafizah Mokhtar di talian 0192488900 ataupun email terus kepada nurulhafizah@ptsmillennia.com atau nurulhafizah@pts.com.my

  3. kanaleea said

    saya sangat berminat untuk menjadi penulis. saya mempunyai cerita malahan saya juga telah cuba untuk menghasilkan cerpen, tapi saya tidak tahu di mana dan dari mana saya harus bermula dan juga arah mana harus saya tuju. Adakah saya mampu atau saya hanya berangan-angan untuk menghasilkan sebuah buku.Bagaimanakah caranya?

  4. aliman said

    Sebenarnya, berangan-angan menjadi titik awal saya menjadi penulis danmenghasilkan buku!

    Saudara/ri kanaleea

    Jika saudara/ri berminat untuk menulis karya fiksyen seperti novel, boleh menghubungi

    Cik Nurhafizah Mokhtar
    PTS Millennia Sdn Bhd
    9-1 & 11-1 Jalan Wangsa Setia 3
    Wangsa Melawati
    53300 Kuala Lumpur

    No. Pejabat :03 4142 7413/16

    Jika berunsur bukan fiksyen, saya bersedia membantu saudari. emailkan contoh penulisan ke penulis@malaysia.com

  5. karina said

    saya juga amat berminat menulis novel tentang kisah percintaan dan berangan suatu hari nanti dapat menghasilkan novel sendiri. apa yang harus saya lakukan?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

